Перейти до контенту

retail icon

Покажіть, у чому унікальність вашого магазину

Використовуйте безкоштовний профіль компанії, щоб рекламувати свої товари й охоплювати клієнтів, які шукають їх у Google. Указуйте, чи пропонуєте ви самовивезення або доставку, публікуйте спеціальні пропозиції, рекламуйте свої товари тощо.
Зображення профілю компанії у версії для мобільних пристроїв, на якому показано назву компанії, фотографію, адресу, графік роботи, номер телефону, URL-адресу веб-сайту, а також запобіжні заходи.

Додайте фотографії своїх товарів

Додайте фотографії найновіших товарів і свого магазину, щоб клієнти, які знайдуть ваш профіль, вибрали саме вас.

Зображення профілю компанії, де показано розділ "Товари в магазині" з кількома творами мистецтва й відповіді на поширені запитання нижче

Запропонуйте більше способів здійснювати покупки

Укажіть, чи пропонуєте ви такі послуги, як замовлення з вулиці або доставка.

Зображення профілю компанії у версії для мобільних пристроїв, де на передньому плані показано, що оформляти замовлення з вулиці й доставку можна, а покупки в магазині робити не можна. Також видно графік роботи, опцію самовивезення та доступних партнерів із доставки.

Зв’язок із клієнтами

Привітайте людей, які знаходять вас онлайн: додавайте публікації про знижки, нові товари, майбутні заходи тощо – вони будуть раді, що обрали саме вас. Ви також можете дати клієнтам можливість надсилати вам повідомлення напряму або залишати відгуки.

Зображення профілю компанії, де показано допис із рекламою спеціальних пропозицій, подій і новин. Він містить зображення подушок у вітальні й на стільці, а також текст: "Нові чохли для подушок. Кольори в асортименті.
 Замовляйте зараз.".

Покажіть свою компанію з найкращого боку

Три прості кроки, що допоможуть залучити нових клієнтів.

  • one

    Заявіть права

    Створіть новий профіль компанії або налаштуйте наявний у Пошуку або на Картах

  • two

    Персоналізуйте

    Додайте графік роботи, фотографії й іншу інформацію про компанію, щоб її могли знаходити клієнти поблизу

  • three

    Керуйте

    Діліться новинами, відповідайте на відгуки та підтримуйте зв’язок із клієнтами в Google

Відповіді на ваші запитання

Чи можна налаштувати в профілі конкретні години для окремих послуг?

Так. Якщо ваша компанія надає окремі послуги в певні години (обслуговування літніх людей, доставка, самовивезення тощо), налаштуйте додатковий графік замість зміненого.

Дізнайтесь, як це зробити

Як додавати й редагувати атрибути компанії, щоб відобразити послуги, які я надаю (наприклад, доставка або самовивезення)?

За допомогою атрибутів ви можете розповісти клієнтам, які послуги ви пропонуєте, як-от “їжа в закладі” або “замовлення з вулиці”. Ви також можете вказати, які заходи безпеки діють у вашій компанії: “вхід лише в масці”, “перевірка температури на вході” або “дезінфекція поверхонь після кожного візиту”. Дізнайтеся нижче, як додавати й редагувати атрибути компанії.

Докладніше про редагування атрибутів